Бар'еры. |
Што рабіць? |
Страх зрабіць памылку. |
Узбагаціце заняткі гісторыямі поспеху і прыкладамі аўтарытэтных персанажаў пры засваенні сучасных тэхналогій. І пры любым зручным выпадку падбадзёрвайце і заахвочвайце актыўнасць падчас занятку. Афірмацыі. Навучыцца працаваць са смартфонам лёгка. Кожны можа навучыцца незалежна ад узросту. Смартфон – ваш памочнік. |
Страх новага абсталявання. |
Паспрабуйце агаварыць рызыкі, звязаныя з выкарыстаннем мабільнай прылады на першых занятках, і пераканаць у штодзённай карысці смартфона. Пры гэтым асобны час варта прысвяціць інфармацыйнай бяспецы і медыяграматнасці. Афірмацыі. Інтэрнэт бяспечны, калі выконваць правілы. У Інтэрнэце гэтаксама, як і ў жыцці, трэба быць уважлівым і асцярожным. |
Страх штосьці паламаць, сапсаваць. |
У пачатку заняткаў варта надаць трохі увагі ўладкаванню смартфона і тлумачэнням, якія дзеянні могуць прынесці шкоду абсталяванню (як правіла, механічнае ўздзеянне). Пераканаць аўдыторыю, што зламаць прыладу спалучэннем клавіш – малаверагодна. Афірмацыі Смартфон – разумная машына, якая сама сябе абараняе ад выпадковых няправільных дзеянняў карыстальніка. |
Страх здавацца смешным. |
Рэгулярна не пераставайце хваліць, ухваляць, падтрымліваць і матываваць групу да актыўнасці і праяўлення ініцыятывы ў навучанні. |
Страх не справіцца. Не націснуць патрэбную клавішу, не прыстасавацца да выкарыстання сэнсарнага экрана. |
У першыя сустрэчы паспрабуйце высветліць індывідуальныя асаблівасці навучэнцаў і наладзіць аптымальны шрыфт і яркасць экрана для эфектыўнай працы ў будучыні. Парэкамендуйце трэнажоры або практыкаванні для развіцця дробнай маторыкі. |
Навучанне людзей старэйшага ўзросту і людзей з інваліднасцю лічбавай граматнасці. Практычныя саветы.
Выклікі і бар’еры ў навучанні для чалавека старэйшага ўзросту.
Прыблізна 4 хвiлiны на чытанне
726 праглядаў